Recenzije za Nail House

user avatar
SV
Svitlana
vor 6 Tagen
Sehr freundliche und professionelle Mitarbeiterin. Alles ist so gelaufen, als gewünscht. Dieses Salon werde ich gerne weiter empfehlen.
DO
Dolores
vor 6 Tagen
Cure su super,odusevljena sam uslugom.🥰
VA
vanda
vor 8 Tagen
PE
PETRA
vor 8 Tagen
Usluga na nivou. Vidimo se opet
MA
Matilda
vor 8 Tagen
MA
Majda
vor 13 Tagen
Ja sam prezadovoljna,i zelim pohvaliti mladu curu imenom Tea❤️❤️
AN
Ana
vor 13 Tagen
IV
Ivana
vor 14 Tagen
Ugodna atmosfera, simpatična i ljubazna gđa Kristina...Noktima sam jako zadovoljna, moje preporuke svima, a ja ću se sigurno ponovo vratiti.
AF
Afro
vor 14 Tagen
Vrhunska usluga a Tea vrlo profesionalna
TE
Tea
vor 20 Tagen
Vrhunska usluga. Kristina mi je divno napravila manikuru.
Seite 1 von 5