Recenzije za BELLA VIE - beauty & wellness centar

user avatar
LJ
Ljubica
vor 17 Tagen
Predivno mi je bilo,uživala sam, Vanessa i njezina majka su toliko pažljive i ljubazne. ❤️❤️🤗
SA
Sara
vor 19 Tagen
SA
Sandra
vor 28 Tagen
DI
Dijana
vor etwa 1 Monat
BR
Briana
vor etwa 1 Monat
I had such a wonderful experience. The ladies are so nice and accommodating and I will be recommending this salon and hopefully coming back soon! Thank you! 😊
KL
Klara
vor etwa 1 Monat
DO
Dora
vor etwa 1 Monat
Sve preporuke, profesionalno i ugodno :)
LO
Lorena
vor etwa 2 Monaten
Sve pohvalee♥️
MA
Maja
vor etwa 2 Monaten
ZE
Zeljana
vor etwa 2 Monaten
Profesionalna i odlična usluga. Djelatnice jako uljudne, pristupačne. Sve preporuke!
Seite 1 von 7